לוגו

נותנים למקצוענים לקדם את האתר העסקי שלכם: הכירו את חברת ריגו מרקטינג

כל בעל אתר רוצה שהוא יופיע ראשון בתוצאות במנועי החיפוש, ובמקביל להימנע מתשלום גבוה על פרסום ממומן. לשם כך הרבה אנשים פונים לחברות מקצועיות מומחיות בתחום אופטימיזציה וקידום אתרים, או SEO (Search Engine Optimization), המקדמות בשבילם את האתרים באופן אורגני. בואו לקרוא על אודות קידום אורגני וכיצד גם אתם תוכלו לשפר את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש.

החשיבות של קידום אתרים אורגני

מדי יום מתבצעים מיליארדי חיפושים במנועי החיפוש כדי לחפש מידע, מוצרים או שירותים, וזהו מקור הכניסות הגדול ביותר של אתרי האינטרנט. בעלי עסקים מכל הסוגים מעוניינים שהאתר שלהם ידורג במקומות הכי גבוהים במנועי החיפוש, ופרט לתשלום על פרסום ממומן יש עוד דרך לעשות זאת, והיא קידום אתרים אורגני. קידום אורגני הוא אופטימיזציה של האתר במנועי החיפוש, או באנגלית Search Engine Optimization (SEO). כל אחד יכול לקדם את האתר שלו לפי SEO אך יש צורך בידע בנושא, ואם אין לכם ידע זה או שאתם מעוניינים להשתמש בעזרה מקצועית, תוכלו להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים כמו ריגו מרקטינג, המומחית בקידום אתרים אורגני ובשיטות היעילות ביותר להעלות את הדירוג של האתר במגוון מנועי החיפוש הקיימים.

התועלת של קידום אורגני לעסקים

אתרים המקודמים בקידום אורגני נהנים משלל יתרונות:

  • אמינות – ככל שאתר מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך אנשים יניחו שהוא אתר אמין יותר ויסמכו עליו ועל הכתוב בו.
  • פרסום לאורך טווח – בניגוד לפרסומים ממומנים ממוקדים, קידום אתרים אורגני יספק לאתר חשיפה לאורך זמן כיוון שהוא יופיע למשך זמן בתוצאות גבוהות במנועי החיפוש. אתר המופיע באופן עקבי במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש מקבל זרם קבוע של כניסות ולקוחות פוטנציאליים. כמו כן, הקידום האורגני מתבצע באמצעות שינוי התוכן והמבנה של האתר כך שמנועי החיפוש ידרגו אותו גבוה בהתאם לדרישות שלהם, ועבודה זו אינה דורשת תשלום נוסף על פרסומים ממומנים אלא עריכה של האתר הקיים והוספת תוכן המתאים להעלאת הדירוג.
  • אופטימיזציה – קידום אורגני נכון של האתר גם משפר את האופטימיזציה שלו במנועי החיפוש ובחוויית המשתמש, ולקוחות מגיעים מהר יותר למידע שהם צריכים. לקוחות פוטנציאליים שיש להם חוויה חיובית מהשימוש באתר כנראה ימשיכו להשתמש באתר ואולי גם בשירותים שהוא מציע.

כיצד קידום אתרים אורגני עובד?

כאשר אנשים מחפשים מידע במנועי החיפוש, מופיעים מולם שני סוגים של קישורים:

 

 

  • קישורים ממומנים – קישורים אלו הם לאתרי עסקים ששילמו מראש על פרסום הקישור בתוצאות הראשונות. התשלום מתבצע על כמות כניסות קבוע מראש, והקישור מופיע שם עד שהאתר מקבל את כמות הכניסות ששולמו. ליד כל קישור כזה במנוע החיפוש כתוב שהוא ממומן, כדי לשמור על שקיפות.
  • קישורים רלוונטיים – קישורים שאינם ממומנים אך מנוע החיפוש קבע שהם רלוונטיים לנושא ולכן הם מוצגים למשתמש כדי לספק להם את שחיפשו.

מנועי החיפוש מציגים אתרים ברשימה (שאינם ממומנים) לפי אלגוריתם הרלוונטיות הפנימי שלהם, כלומר כמה האתר רלוונטי למשתמשים, והמטרה של קידום אורגני היא לשכנע את מנוע החיפוש שהאתר המקודם הוא הרלוונטי ביותר בנושא (למשל מעבדת מחשבים, שירותי אינסטלציה או שירותי ליווי לקבלת אזרחות זרה). אנשים המומחים בקידום אתרים יודעים בדיוק מהם הביטויים המתאימים להכנסה בתוכן של דפים כדי לקדם אותם, וכיצד לקשר בין דפים של אתר כדי שהדירוג של האתר יעלה במנועי החיפוש.

סיכום

כדי להבטיח שהאתר שלכם יופיע במקומות הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש של מגוון מנועי החיפוש, אתם יכולים להשתמש בקידום אתרים אורגני בשיטת SEO ולהבטיח שמנועי החיפוש מבינים שהאתר שלכם אמין, בנוי היטב ורלוונטי ללקוחות פוטנציאליים. קידום זה אינו מסובך אז דורש ידע מקצועי, וחברות מקצועיות לקידום אתרים כמו ריגו מרקטינג יוכלו לספק לכן את הקידום האורגני היעיל ביותר לשיפור הדירוג של האתר שלכם.

נגישות