מעוניינים לייעל את התקשורת הפנים ארגונית? מרכזייה לעסק היא הפתרון בשבילכם

ייעול העסק הוא מטרה חשובה תמיד. במקביל, התקשורת היא חלק מרכזי בפעילות עסקים. האם התקשורת הפנים ארגונית שלכם יעילה מספיק? אם אין לכם עדיין מרכזייה מתקדמת, אז סביר שהתשובה לכך שלילית. מה היא מרכזייה זו? האם היא עשויה להתאים גם לכם? וכיצד היא תסייע לכם, בהשגת הייעול הפנימי החשוב הזה?

הפתרון שמזניק את התקשורת שלכם קדימה

מחשוב איננו חדש בעסקים. בעקבות התפתחותו, נכנס לתמונה די מהר תחום שימושי נוסף – מחשוב הטלפוניה. למעשה, תחום זה הצליח כל כך בעסקים, שהמונח IT (או Information Technology) מוחלף לעתים קרובות ב-ICT (או Information and Communications Technology). שני התחומים הטכנולוגיים האלה, פשוט עובדים מצוין ביחד! כמובן, עסקים הבינו זאת והחלו לנצל את היתרונות שגלומים בכך, עוד מזמן. עם את, יש עדיין עסקים שנשארים מעט מאחור וחבל! באתר Voicenter ניתן למצוא מידע מלא על שירות מרכזיה לעסק. אם תעברו עליו, הדבר ימחיש לכם עד כמה מדובר בקפיצת מדרגה, ביחס לביצוע רגיל של שיחות טלפון. גם מבחינת שימוש פנימי בכך בעסק. מרכזייה מסוג זה לעסקים, נותנת הרבה יותר ומקדמת תהליכים עסקיים רבים באופן שימושי ומעניין. גם היחס בין העלויות שלה לתועלות האפשריות, עשוי להיות מצוין!

 

 

למי זה מתאים?

סביר שמרכזייה בענן "גדולה מדי" על עסקים קטנים מאוד. ייתכן שהיא גם לא תתאים לעסק בתחילת דרכו. לא כל אחד, זקוק לכל סוג של פתרון טכנולוגי. זאת, לפי העיקרון החשוב מאוד, שמיישמים טכנולוגיה מסוימת בעסק, רק אם וכאשר יש לכך הצדקה עסקית. אך מעבר לכך, מרכזייה מתקדמת כזו עשויה להתאים כמעט לכל סוגי העסקים. בין אם עבור כל פעילותם או רק לחלק ממנה. עסקים שפעילותם מפוצלת בין סניפים שונים או במבנה גדול, מנהלים תקשורת פנימית רחבה יותר בעסק. יעילותה, משליכה על יעילות פעילות העסק בכלל. כך שיש היגיון עסקי, לבדוק לעומק מה מציעים מבחינה זו פתרונות התקשורת המתקדמים.

כמה דוגמאות

אז מה מרכזייה לעסק מציעה, בהקשר תקשורת פנימית? אם ניקח דוגמה מהמרכזייה של חברת Voicenter, זו היא פלטפורמת תקשורת מאוחדת, אשר מציעה לכם:

  • ניהול פשוט – באמצעות ממשק CPanel קל לשימוש.
  • אינטגרציה של מערכת הטלפון – לכל מערכת מחשוב פנימית רצויה.
  • לדבר בחינם – ביצוע שיחות פנימיות בעסק בחינם.
  • שיחות וועידה משוכללות – אותן תוכלו ליצור ולנהל באופן מהיר וקל.
  • קבלת הודעות לאימייל – יכולת לשמוע הודעות קוליות למייל, כקובץ מצורף.
  • אמינות – uptime גבוה של 999%.

בתמונה הכללית

כמובן, עסקים משתמשים במרכזייה כזו לרוב לא רק עבור התקשורת הפנים ארגונית. היבט זה של תקשורת פנים, הוא מעין בונוס נוסף שניתן להפיק ממרכזייה לעסק. בנוסף, זמינים למשל

  • שירותי מספור בינלאומיים – אשר משחררים אתכם מהתלות במיקום גאוגרפי מבחינה זו. רוצים לתפקד עם מספר מקומי בכל מדינה בה יש לכם נציגות? קל מאוד, עם מרכזייה מתקדמת לעסק.
  • נתב שיחות דינאמי – מנגנון Interactive Voice Response, יבטיח שלקוחותיכם מקבלים תמיד מענה ובמהירות מרבית. נתב שיחות דינאמי כזה, יחסוך לכם בנציגי שירות וגם יאפשר לשפר את רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות.
  • הצפנת שיחות – לשם הגנה על התקשורת שלכם.
  • Fax2Mail / Mail2Fax – יכולות קבלת ומשלוח פקסים, באופן נוח, פשוט, מהיר וקל.

לסיכום

מרכזיות אלה זמינות כשירות ענן, קלות ליישום ומשתלמות מאוד. כך שיש לכם כעסק, את כל הסיבות הטובות ליישם אותן. אז למה שלא תנסו?

נגישות