לוגו

שינובר גרופ: מקימים לכל עסק את המוקד הטלפוני שהוא צריך

כל עסק זקוק למוקד טלפוני מדוקדק וענייני. בכדי לספק את שירות הלקוחות הטוב ביותר, נדרש מערך מוקד טלפוני מתוכנן היטב, מותאם אישית לצרכי העסק ובעל עובדי תפעול מקצועיים ואחראיים. במאמר זה נציג את חברת שינובר גרופ – וכיצד היא תקים עבור כל עסק את המוקד הטלפוני שהוא צריך.

הקדמה

מוקד טלפוני הינו כלי חובה של כל עסק, על עובדה זו אין עוררין. בכדי להקים את המוקד הטלפוני האופטימלי עבור העסק שלכם, מומלץ לגשת לאנשי מקצוע שיוכלו להתאים ולהקים את השירות הטוב ביותר עבורכם. מחסור במוקד מקצועי יוביל בפוטנציאל לריחוק בין העסק ללקוחותיו.

מהו מוקד טלפוני

מוקד טלפוני הינו מערך שירות לקוחות, המקשר בין עובדי תמיכה טלפונית לבין לקוחות הזקוקים למתן עזרה פרטנית בכל נושא שהוא. מוקד טלפוני הינו כלי חשוב בכל עסק, מכל תחום ובכל סדר גודל. בעבר, המוקד הטלפוני מוקם בהכרח בבית העסק עצמו. לעומת זאת, בעזרת פיתוחים חדשניים בתחום המוקדים והתפתחות התחום המקצועי, ניתן כיום להחזיק מוקד טלפוני חיצוני, בעל קישור לעסק שלכם, ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות שלכם.

 

 

יתרונות הקמת מוקד הטלפוני

להקמת מוקד טלפוני יתרונות רבים. בראש ובראשונה, יישום והקמה של מוקד טלפוני תוביל לשימור לקוחות ולהובלה להמשך פעולה מול העסק שלכם. בנוסף, יישום המוקד יוביל לחיסכון זמן וכסף – קיום המוקד, בעצמו, מוביל לחסיכת הצורך לצאת מבית העסק בכדי לספק תמיכה או שירות. עוד יתרון הינו גיבוי הנתונים שמגיע עם הקמת מוקד טלפוני – כלל נתוני השיחות שמתבצעות במסגרת המוקד מוקלטות, ובכך ניתנת האפשרות לבחון אותם בהמשך או להשתמש בהם במידת הצורך. לבסוף, היתרון העיקרי של הקמת מוקד טלפוני הינו יעול העסק והקשר שלו אל מול לקוחותיו השונים.

מדוע כדאי להקים מוקד טלפוני

כל עסק מגיע לשלב שבו הוא צריך לקחת צעד קדימה בהתפתחותו. תכנון, יישום והקמת מוקד טלפוני הינו השלב הזה בדיוק – ברגע שיעשה אותו העסק, פעילותו ותקשורותו אל מול לקוחותיו תשתפר, היכולת לחשוב בגדול ולהוציא פרוייקטים שאפתניים יותר תתאפשר גם היא, תוך ביסוס על מאגר נתונים שנבנה במהלך תפעולו. חוסר הקמת מוקד טלפוני תוביל בפוטצניאל לחוסר ארגון, לאינטרקציה לקויה מול הלקוחות, לקשיים בשימור לקוחות קיימים (עקב שירות לקוחות לוקה) ועוד.

על שינובר גרופ

קבוצת שינובר הוקמה מתוך שאיפה לחדשנות, ליצירתיות ולפיתוח תחום המוקדים הטלפוניים. בתפיסתנו, טובת העובד תמיד תהיה במרכז – עובד מרוצה הינו עובד פרודוקטיבי שיתרום גם להצלחת החברה בה הוא מועסק. קבוצת שינובר גרופ מציעה שירותי הקמת מוקדים טלפוניים מותאמים אישיים ללקוחותיה השונים.

חטיבת המוקדים של שינובר גרופ

חברת שינובר גרופ הינה חברה מהפכנית בתחום המוקדים. בכדי לתחזק את איכות השירות שאנו מציעים, אנו מתחזקים מחלקה ייעודית עבור הקמת מוקדים טלפוניים ותפעולם. החטיבה מעסיקה כ-600 עובדים, מספר עצום שמאפשר זמינות מלאה בכל רגע. בנוסף, היא מחזיקה גם מאגר עובדים מחוץ לגבולות המדינה אשר מכיל גם הוא בין כ-300 ל-400 עובדים. בשל גודלה ומקצועותיה, חטיבת המוקדים של שינובר גרופ מאפשרת הקמת מוקד טלפוני מותאם אישית עבור העסק שלך.

לסיכום

הקמת מוקד טלפוני הינה פעולה מומלץ ואף הכרחית עבור כל עסק בעל שאיפות, המעוניין לשפר את ביצועי שירות הלקוחות שלו ובכך להוביל להגדלת היקף הפעילות העסקית שלו. אנו בשינובר גרופ מציעים שירותי הקמת מוקדים טלפוניים מותאמים אישית ללקוחותינו, עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום ומשאבים רבים שאנו מתחזקים בכדי לתת את השירות האופטימלי ביותר עבורך.

נגישות