לוגו

יבואני רכב – לתפנית יש מערכת ניהול שאתם חייבים להכיר

מקצועיות מתבטאת בפרטים הקטנים, אבל גם במערכות הגדולות שאתם מפעילים. מערכת ERP משלבת את השניים – פתרון מחשוב מרכזי ונרחב, אשר נותן מענה לפרטי הפרטים שחשובים לניהול עסק ליבוא רכב. האם מפתיע אתכם לשמוע על ERP כפתרון שנועד מראש לניהול יבוא רכב? זהו אכן סוג מערכות שידוע כמערכות כלליות. אך יש מוצר ERP מיוחד שהולך צעד אחד (חשוב מאוד) מעבר לכך. הכירו את מערכת ניהול ייבוא הרכב של תפנית.

להתאים עבורכם, אבל מראש

Enterprise Resource Planning או ERP הוא לא מושג חדש בעולם העסקים ובתור עסק לניהול יבוא רכב, אתם אמורים להכיר אותו. במידה ואינכם מכירים זאת עדיין – מומלץ מאוד! כתזכורת קצרה, אלה מערכות מחשוב מרכזיות, שיכולות לטפל בהיקף נרחב של מידע ותהליכים עסקיים. עסקים רבים רוכשים פתרונות ERP ומתחילים בתהליך מורכב למדי, של התאמתם האישית. בהתאמה, הכוונה להתאמה גם למגזר שבו העסק פועל, כגון יבואני רכב וגם לעסק הספציפי עצמו. התאמה כזו, איננה מהירה או פשוטה. אלא אם מערכת לניהול ייבוא רכב של תפנית היא המערכת שבחרתם. למעשה, זו היא מערכת ERP אשר מותאמת מראש עבור יבואני רכב. בכך, היא גם חוסכת לכם במשאבים יקרים, גם מספקת התאמה איכותית מאוד וגם מאפשרת להתחיל לעבוד איתה בהקדם. מה כלול במערכת זו?

 

 

ספציפית לגבי יבוא

המערכת של תפנית רחבה למדי ביכולותיה. אך כמובן, היבט מרכזי שתרצו להכיר הוא כל הקשור ישירות ביבוא. תפנית מאפשרת לנהל בנוחות תהליכי יבוא בגישות שונות, מול כל כמות יצרנים שדרושה לכם. זאת, כולל מצב ייצור הרכב בחו”ל, תהליכי התחשבנות מול היצרן, כניסת כלי רכב למלאי ועבודה עם מסופוני ניהול מלאי.

מסייעים מסביב

מעבר ליכולת בסיסית זו, משלימים את התמונה בין השאר הרכיבים הבאים:

  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – אם בקצה אחד של הפעילות נמצא לקוח שמקבל רכב, בקצה השני ובדרך לכך, יש עוד שלבים רבים של לוגיסטיקה ואספקה. תפנית מסייעת לנהל זאת, כולל ניהול הרכש, היבוא, המלאי, הקטלוגים ועצי המוצר.
  • ניהול דגמים ומחירונים – תוכלו לקבוע מבנה דגם ולנהל לפיו ובקלות, את דגמי הרכבים השונים שברשותכם.
  • ניהול מכירות – ניהול כל השלבים לגבי לקוחות שמתעניינים ברכבים. כולל מתן הצעות מחיר, אישור הצעות המחיר (חיתום), נסיעות מבחן (לקבוע ולבצע), קביעת פגישות והזמנות רכבים. המערכת מאפשרת לנהל בה גם את אנשי המכירות.
  • ארכיון דיגיטלי – מאפשר לכם לשמור בפורמט דיגיטלי כמויות גדולות של מסמכים. לאחר מכן, ניתן לנהל אותם ולאחזר מסמכים במידת הצורך, במהירות ובקלות.
  • ניהול פיננסי – תפנית מסייעת בניהול הכספי השוטף, כולל ניהול תקציב ובקרה תקציבית, ניהול הספר הראשי, ניהול ספקים ותשלומים, רישום בספרים והפקת מסמכי מקור, ניהול לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דוחות כספיים ועוד.

ניהול שירות וניהול מרכזי שירות

עוד תכונה שימושית מאוד של תפנית, היא סיוע בניהול השירות ומרכז שירות. כל קריאת שירות שנפתחת מתועדת באופן מסודר וקל להתמצאות, כולל מעקב אחר הטיפול בה עד השלמתה. ניתן לנהל הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח ואף לקבל דיווח מהשטח באמצעות אפליקציה. מבחינת ניהול מרכזי שירות, המערכת מציעה בין השאר ניהול התורים, תיעוד קליטת רכב, שיבוץ למחלקות, הצעת מחיר ללקוח, תיעוד העבודה, ניפוק חלפים, עריכת חשבון וניהול מלאי המחסן בזמן אמת.

לסיכום

כשם שבכל מקצוע יש כלי עבודה מיוחדים עבורו, כעת אתם מכירים כלי עבודה נוסף שנוצר ספציפית עבור המקצוע שלכם. כדאי להכיר ולנסות!

נגישות