לוגו

מתיירים בחבל בנימין: אילו עסקי תיירות קיימים במועצה האזורית?

אזור המועצה האזורית חבל בנימין הוא אחד מהאזורים המבוקשים ביותר לתיירים בישראל, וזאת בשל היותו אזור יפהפייה שבו תוכלו למצוא שפע של שמורות טבע כמו גם טבע פראי. כאשר מביאים בחשבון כי המועצה הגיעה למקום השלישי והמכובד במדד של ידידותיות לעסקים מטעם משרד הכלכלה, אין זה פלא כי מדובר באזור פורח מבחינה עסקית ותיירותית. אילו עסקים ומקומות תיירותיים תוכלו לבקר במועצה המקומית הגדולה בישראל? להלן הפרטים.

מעיינות ומצפורי נוף

אחד התחומים הצומחים ביותר באזור הזה הוא ללא ספק עסקים אשר מתמחים בתחום של מעיינות ומצפור נוף וזאת בשל שפע של מעיינות טבעיים אשר פתוחים לציבור, אשר מציעים לתושבים כמו גם תיירים חוויה בלתי נשכחת אשר כוללת ביקור במעיינות כמו למשל מעיין הגבורה, עין עוז, מעיין עטרות ועוד. מדובר באטרקציה מבוקשת שמצליחה למשוך אליה אלפי מבקרים מדי סוף שבוע, כאשר מסביב תוכלו למצוא גם מסעדות ביתיות כמו גם בשלנים אשר מהם ניתן להזמין אוכל משובח המבוסס על חומרי גלם מקומיים, ובכך לשדרג את החוויה ולהקפיץ אותה כמה שלבים קדימה.

יקבים

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה ביקור ביקב הופך לחלק בלתי נפרד מזמן האיכות של לא מעט ישראלים. באזור של חבל בנימין תוכלו למצוא שפע של יקבים אשר יכולים להפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת, אין בשל תהליך ייצור יין קפדני המבוסס על חומרי גלם מקומיים ואלה לסיורים מודרכים אשר יעניקו לכם את הידע והיכולת לנצל את הביקור לטובת שתייה של יין על רקע של נופים יפהפיים, כמו גם סיורים מודרכים.

הבוסתן

בקצה המערבי של אזור המועצה ממוקם היישוב נווה צוף אשר בו תוכלו למצוא בוסתן עם כרם של כ-100 זיתים כמו גם גפנים, כאשר באזור מתקיימים מגוון רחב של פעילויות למשפחות כמו גם לחברות אשר כוללות בין היתר מסיק של זיתים, נגרות ועוד. נוסף לכך, ניתן לשהות באזור בפרגולות מוצלות אשר משקיפות אל עבר הנוף עוצר הנשימה, ובכך לנצל את השהות לטובת בילוי שיכול להתאים גם לזוגות, משפחות או קבוצות שמגיעות לאזור.

מסע טרקטורונים

אם אתם מחפשים פעילות שטח מאתגרת, אין ספק כי הזמנה של טיול טרקטורונים באזור עמק שילה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר במסע אשר מתבצע באמצעות טרקטורונים בהם אתם נוהגים באופן עצמאי, כאשר ניתן לנצל את הזמן לטובת סיור מודרך וכן עצירה לפיקניק באחת מנקודות התצפית, כל זאת כחלק מיצירה של בילוי מהנה באזור.

לסיכום

אזור חבל בנימין הוא אחד מהאזורים היפים והמיוחדים ביותר במדינת ישראל, כאשר תוכלו לנצל את הביקור באזור לטובת יצירה של חוויות המבוססת על ביקור בעסקים כמו גם באטרקציות בלתי נשכחות.

נגישות